De Crm : Beheer Van Klantenrelaties

Antoine Delers


français | 10-02-2023 | 40 pages

9782808605748

Livre


9,99€

 Disponibilité
   Disponible à la commande

   Commandez en ligne

   Récupérez votre commande en magasin




Brève description / annotation

Begrijp de essentie van customer relationship management (CRM) in slechts 50 minuten met dit praktische en beknopte boek. Bedrijven kunnen een CRM-strategie toepassen om een beter inzicht te krijgen in hun klantenbestand via datamining en segmentering, waardoor ze op hun beurt nieuwe klanten kunnen aantrekken en de klantentrouw kunnen vergroten. In een steeds competitievere zakenwereld zou het gebruik van CRM voor het ontwikkelen van effectieve benaderingen van communicatie en reclame een vitaal onderdeel moeten zijn van de strategie van elk bedrijf. Dit boek biedt u een handige inleiding tot de toepassingen van customer relationship management bij klantenwerving, de ontwikkeling van marketingstrategie en de optimalisering van klantenservice. Het bevat ook praktijkgevallen, een bespreking van de tekortkomingen van het instrument, waaronder de mogelijke kosten, en een inleiding tot verwante modellen, zoals sociale CRM, leveranciersrelatiebeheer en werknemersrelatiebeheer.

Détails

Code EAN :9782808605748
Auteur(trice): 
Editeur :50minutes.com
Date de publication :  10-02-2023
Format :Livre
Langue(s) : français
Hauteur :170 mm
Largeur :110 mm
Epaisseur :3 mm
Poids :44 gr
Stock :Disponible à la commande
Nombre de pages :40